Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Μαριχουάνα και επιληψία

Η επιληψία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ορισμένα κύτταρα του εγκεφάλου γίνονται υπερβολικά νευρική και αυθόρμητα την απαλλαγή κατά τρόπο ανεξέλεγκτο, προκαλώντας μια κρίση. Στο grand mal ή γενικευμένης επιληψίας, τα ανώμαλα κύτταρα είναι και στις δύο πλευρές του εγκεφάλου και την απαλλαγή παράγει σπασμοί (βίαιη μυϊκούς σπασμούς). Σε κατασχέσεις απουσίας, η γενικευμένη απόρριψη του εγκεφάλου προκαλεί μια πάροδο της συνείδησης, αλλά δεν σπασμούς. Μερική αποτέλεσμα κατασχέσεις από ανωμαλίες της απαλλαγής σε μια απομονωμένη περιοχή του εγκεφάλου και μπορεί να συμβεί με ή χωρίς αλλαγή στη συνείδηση.

Οι εστιακές επιληπτικές κρίσεις με μια αλλαγή στη συνειδητότητα, γνωστό και ως σύνθετες εστιακές επιληπτικές κρίσεις, που προκαλείται από βλάβη στο διαχρονικό ή μετωπιαίων λοβών του εγκεφαλικού φλοιού. Ήταν που ήταν παλαιότερα γνωστή ως κατασχέσεις ψυχοκινητικές, διότι τα συμπτώματα περιλαμβάνουν επίσης με κινητήρα δραστηριότητα (μορφασμούς και επαναλαμβανόμενο το στόμα ή το χέρι κινήσεις είναι ιδιαίτερα συχνό). Όταν η υπερδιέγερση περιορίζεται σε μια πολύ μικρή περιοχή, ο ασθενής με επιληψία μπορεί να έχουν μια περίεργη αίσθηση του deja vu, ίλιγγος, φόβο, ή μια περίεργη μυρωδιά χωρίς πηγή. Αυτή η εμπειρία, γνωστό ως αύρα, μπορεί ή δεν μπορεί να συνοδεύεται από την πλήρη συγκρότημα μερική κρίση. Επιληψία αντιμετωπίζεται κυρίως με αντιεπιληπτικά φάρμακα, συμπεριλαμβανομένων καρβαμαζεπίνη (tegretol), φαινυτοΐνη (Dilantin), βαλπροϊκό οξύ (Depakote), φαινοβαρβιτάλη, πριμιδόνη (Mysoline), αιθοσουξιμίδη (Zarontin), και κλοναζεπάμη (Klonopin). Περίπου το 70% των ασθενών να πάρει την ανακούφιση από ένα από αυτά τα φάρμακα, και ένα άλλο 10% είναι βοήθησε με κάποιο συνδυασμό αυτών. Εστιακές κρίσεις και επιληψία του κροταφικού λοβού, ωστόσο, συχνά μικρή ανταπόκριση σε αυτά τα φάρμακα. Επιπλέον, τα αντιεπιληπτικά έχουν πολλά δυνητικά σοβαρές παρενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των οστών μαλακώματος, αναιμία, διόγκωση των ούλων, διπλή όραση, απώλεια μαλλιών, πονοκεφάλους, ναυτία, μειωμένη λίμπιντο, ανικανότητα, κατάθλιψη και ψύχωση. Υπερβολικές δόσεις ή ιδιοσυγκρασιακές αντιδράσεις μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια του συντονισμού των κινήσεων, κώμα, ακόμα και θάνατο.

Αν και η αντιεπιληπτική ιδιότητες της κάνναβης είναι γνωστές από την αρχαιότητα και είχαν διερευνηθεί στο δέκατο ένατο αιώνα, αυτή η θεραπευτική χρήση του φαρμάκου έχει αγνοηθεί σε μεγάλο βαθμό κατά τα τελευταία εκατό χρόνια. Αν και το ιατρικό κατεστημένο δείχνει ακόμα λίγο ενδιαφέρον, όλο και περισσότεροι πάσχοντες από επιληψία ανακαλύπτουν τη χρησιμότητα της κάνναβης. Tim Shellman πάσχει από επιληψία grand mal από τότε που ήταν 15 ετών. Αυτός και η σύζυγός του Pattie περιγράφει τη χρήση του, της κάνναβης στη θεραπεία της διαταραχής σπασμωδική του.

Το όνομά μου είναι Tim Shellman και είμαι 29 ετών. Η σύζυγός μου και έχω δύο παιδιά. Είμαι σήμερα με αναπηρία οφείλονται σε επιληψία. Έχω εγκαταλείψει το σχολείο μετά την όγδοη τάξη έτσι θα μπορούσα να πάω στη δουλειά. Ξεκίνησα τη χρήση μαριχουάνας για ψυχαγωγικούς σκοπούς αμέσως μετά.

Η πρώτη κατάσχεση μου άρχισε όταν ήμουν 15 ετών. Πήγα στο Πανεπιστήμιο του Τέξας Medical Center στο Galveston για την πιθανή διάγνωση και θεραπεία. Μου είπαν ότι είχα ψευδο επιληπτικές κρίσεις και με παρέπεμψε σε ψυχίατρο. Συνέχισα να έχουν κατασχέσεις μιας αδιάγνωστες προέλευσης μέχρι που πήγα στο Parkland Επιληψία Κέντρο Θεραπείας στο Ντάλας. Μου έχουν απομακρυνθεί από τη φαρμακευτική αγωγή μου και να παρακολουθείται μου με 24-ωρη συνεχή EEG και κλειστού κυκλώματος βιντεοκάμερα. Κατέγραψαν και μάρτυρες επεισοδίων κατάσχεση μου. τελική διάγνωση μου ήταν δευτερευόντως γενικευμένες τονωτικό / κλονικές κρίσεις με το αριστερό ημισφαίριο εκδήλωση.

Έχω δοκιμάσει ανεπιτυχώς τις περισσότερες όλα αντιεπιληπτικά φάρμακα. Κατά το χρονικό διάστημα που χρησιμοποίησα μαριχουάνα recreationally παρατήρησα μια δραματική μείωση της δραστηριότητας κατάσχεση μου. Όταν ήμουν 17 χρονών σαγόνι μου έσπασαν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Το στόμα μου ήταν ενσύρματο κλείνουν για έξι εβδομάδες. Εξαιτίας αυτού δεν θα μπορούσα να πάρετε το φάρμακο κατάσχεση μου. Ωστόσο, ήμουν σε θέση να καπνίζουν μαριχουάνα. επιληπτικές κρίσεις μου ήταν πλήρως ελεγχόμενη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Όταν τα καλώδια μου είχαν αφαιρεθεί εγώ δεν επανέλαβε την φαρμακευτική αγωγή μου, επειδή η χρήση της μαριχουάνας ήταν τόσο επιτυχημένη. Έμεινα χωρίς κρίση που για 8 μήνες. Σε αυτό το σημείο της προσφοράς μου μαριχουάνα κόπηκε. Μετά από 2 εβδομάδες δεν μαριχουάνα και κανένα φάρμακο δεν ξύπνησα ένα πρωί σε μια λακκούβα του αίματος στο πάτωμα του μπάνιου. κατασχέσεις μου είχε επιστρέψει και είχα χτυπήσει το κεφάλι μου κατά την μπανιέρα. Άρχισα να παίρνετε το φάρμακό μου και πάλι σε αυτό το σημείο επειδή η μαριχουάνα δεν ήταν διαθέσιμα.

Σήμερα μπορώ να χρησιμοποιήσω μαριχουάνα εκτός από την φαρμακευτική αγωγή μου, η οποία είναι φαινοβαρβιτάλη, 180 mg 3 φορές την ημέρα. Αυτή η υψηλή δόση βαρβιτουρικών, μαζί με την πληθώρα των φαρμάκων που κατά το παρελθόν με έχουν καταστραφεί σωματικά και ψυχικά. Έχω δοκιμάσει σε Dilantin, Tegretol, Depakote, Felbatol, Lamictal και Neurontin, τα οποία ήταν ανεπιτυχείς σε οποιονδήποτε συνδυασμό. Η μόνη ανακούφιση παίρνω για επιληπτικές κρίσεις μου είναι από το κάπνισμα μαριχουάνας. Δεν έχω στηρίχθηκε αποκλειστικά στις μαριχουάνα διότι έχει καταστεί δύσκολο να επιτευχθεί.

Σε σύγκριση με φαινοβαρβιτάλη, το κόστος της μαριχουάνας είναι κάπως υψηλότερα. Αλλά το τίμημα το σώμα μου πρέπει να πληρώσει από τα βαρβιτουρικά είναι πολύ μεγαλύτερη. Όταν η μαριχουάνα είναι στη διάθεσή μου, καπνίζω περίπου 6 τσιγάρα την ημέρα. Μερικές φορές ο καπνός από ένα σωλήνα, που μου επιτρέπει να χρησιμοποιούν λιγότερο με ισοδύναμα αποτελέσματα. Η αντισπασμωδική ιδιότητες της μαριχουάνας δεν είναι όλα αυτά να με ωφελήσει. Υποφέρω από πονοκεφάλους και ναυτία και εμετός μετά από μια κακή κρίση. Αν μπορώ να καπνίζουν ένα κοινό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έχω πάρει την ανακούφιση από αυτά μετά από τα αποτελέσματα. Η μαριχουάνα δεν είναι πλέον ένα ψυχαγωγικό ναρκωτικό για μένα. Έχει γίνει σανίδα σωτηρίας μου στο φυσιολογικό χωρίς κρίση που ζουν.

-------------------------------------------------- ------------------------------

Το όνομά μου είναι Pattie Shellman και γράφω για λογαριασμό του συζύγου Tim μου. Είναι 29 ετών και πάσχει από επιληψία από τότε που ήταν 15 ετών. Έχει λάβει σχεδόν κάθε αντιεπιληπτική στην αγορά, οι περισσότερες εκ των οποίων ήταν ανεπιτυχείς στον έλεγχο των σπασμών του. Αυτός παίρνει σήμερα 180 mg Φαινοβαρβιτάλη 3 φορές την ημέρα. Ακόμη και με αυτό το τεράστιο ποσό των βαρβιτουρικών κατασχέσεων του παραμένουν ανεξέλεγκτες. Λόγω των μεγάλων ποσοτήτων φαρμάκων που Tim έχει ληφθεί επί σειρά ετών, το σώμα και το μυαλό του δεν είναι ό, τι ήταν στο παρελθόν. Η μνήμη του, τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα, έχει μειωθεί με ταχείς ρυθμούς. Μερικές φορές διαδικασία της σκέψης του, φαίνεται ότι καθυστέρησε, κάνοντας απλές καταστάσεις δύσκολες γι 'αυτόν κατά καιρούς. Η Φαινοβαρβιτάλη έχει τοποθετήσει ένα στέλεχος για το γάμο μας επειδή έχει καταργηθεί σεξουαλική όρεξη και την ικανότητα του. Ο Tim είναι της βαρβιτουρικά, όπως τους έχουν επιβληθεί και δεν κάνει κατάχρηση τους? Ωστόσο, έχει γίνει φυσικά εθιστεί σε αυτές.

Υπάρχει ένα πράγμα που βοηθά τον Tim περισσότερο από οποιοδήποτε φάρμακο ή συνδυασμό φαρμάκων. Αυτό είναι το κάπνισμα μαριχουάνας. Όταν καπνίζει εκτός από τη χρήση βαρβιτουρικών του, οι κρίσεις του, πλήρως ελεγχόμενη. Η μαριχουάνα του επιτρέπει επίσης να λάβει μια μικρότερη δόση του Φαινοβαρβιτάλη. ιατρική χρήση του Tim μαριχουάνα είναι ένα πρόβλημα επειδή ζούμε στο Τέξας, όπου αυτό είναι παράνομο για όλες τις χρήσεις. Γιατί πρέπει να λάβει τη μαριχουάνα παράνομα, δεν είναι πάντα στη διάθεσή του. Υπάρχουν πολύ αυστηρές ποινές και πρόστιμα για την κατοχή της μαριχουάνα εδώ.

Δεν βοηθά μόνο η μαριχουάνα τον έλεγχο των σπασμών του, αλλά βοηθά επίσης να ενισχύσει την όρεξή του, η οποία έχει υποστεί στο παρελθόν. Επίσης, όταν ο Tim έχει σπασμούς, ένα φοβερό πονοκέφαλο που διαρκεί για ώρες ή μερικές φορές ημέρες ακολουθεί συνήθως. Σε αυτή την περίπτωση, εάν μπορώ να πάρω ένα κοινό της μαριχουάνας για τον ίδιο, ο πόνος στο κεφάλι του είναι συνήθως επιλυθεί.

Με μαριχουάνα είναι παράνομη, Tim ανησυχεί βαθύτατα για τις συνέπειες που θα μπορούσε να υποφέρουν για τη χρήση του. Ως εκ τούτου, οι κατασχέσεις του και παρενέργειες παραμένουν ανεξέλεγκτες.

Ελπίζω ότι η δημοσίευσή σας για την ιστορία του Tim και ιατρική χρήση της μαριχουάνας θα βοηθήσει στην αναστροφή των σημερινών νόμων μαριχουάνα. Το ιατρικό κατεστημένο πρέπει να είναι φωτισμένη για τις θετικές επιδράσεις της μαριχουάνας και πολλές ιατρικές ιδιότητες.

Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες. Tim και εγώ είμαστε ελπίζοντας ότι θα βοηθήσει στην υπεράσπιση σας την ιατρική χρήση της μαριχουάνας.

Υ.Γ. Αυτή είναι η διευκρίνιση που ζητήσατε σχετικά με τα φάρμακα του Tim. Έχει χρησιμοποιήσει όλα τα ακόλουθα ανεπιτυχώς:

Dilantin 400 mg / ημέρα
Dilantin 200 mg / ημέρα με Tegretol 200 mg / ημέρα
Tegretol 1600 mg / ημέρα
Depakote 1250 mg / ημέρα
Φαινοβαρβιτάλη 200 mg / ημέρα με Tegretol 200 mg / ημέρα
Φαινοβαρβιτάλη 200 mg / ημέρα με Felbatol 600 mg / ημέρα
Felbatol 1200 mg / ημέρα
Νeurontin 400 mg / ημέρα
Neurontin 200 mg / ημέρα με Φαινοβαρβιτάλη 200 mg / ημέρα
Φαινοβαρβιτάλη 540 mg / ημέρα

Τα παραπάνω είναι η ιστορία φαρμακευτική αγωγή του Tim. Όπως είπα, όλα αυτά τα φάρμακα και οι συνδυασμοί φαρμάκων ηττήθηκαν στον έλεγχο των σπασμών του. Tim έχει χρησιμοποιήσει μαριχουάνα σε συνδυασμό με τα περισσότερα από αυτά τα φάρμακα, αλλά δεν έχουν πάντα μαριχουάνα στη διάθεσή του. Έχει χρησιμοποιήσει τη μαριχουάνα ως επί το πλείστον με την τρέχουσα φαρμακευτική αγωγή του Φαινοβαρβιτάλη 540 mg ημερησίως. Από την τελευταία επιστολή μας προς εσάς Tim λάβει 4 ουγκιές μαριχουάνα. Τρεις ημέρες πριν τη λήψη της μαριχουάνας σταμάτησε τη λήψη Φαινοβαρβιτάλη του. Tim καπνίσει μαριχουάνα της αποκλειστικά και μόνο για ένα μήνα και δεν έχει ενιαία επιληπτική επεισόδιο. Μία εβδομάδα μετά τη μαριχουάνα έτρεξε έξω, Τιμ ξεκίνησε με κατασχέσεις και πάλι, ακόμα κι αν είχε επαναληφθεί Φαινοβαρβιτάλη δύο ημέρες του πριν εξαντληθεί μαριχουάνα.

Αυτό είναι αρκετά απόδειξη για μας ότι η μαριχουάνα χρησιμοποιείται medicinally δουλεύει! Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ασθενών και που μας επιτρέπει να μοιραστούμε τη δική μας κατάσταση με σας και τους αναγνώστες σας.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ http://rxmarijuana.com/epilepsy.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου