Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ανενημέρωτοι οι Νευρολόγοι στην Ελλάδα

Μετά από συνομιλίες που είχα με αρκετούς από εσάς, διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι νευρολόγοι στην αρχή της διάγνωσης της Επιληψίας, όλοι λένε ότι θα είναι για 2-3 χρόνια το πολύ. Παρόλα αυτά και από την προσωπική μου εμπειρία και από τις δικές σας εμπειρίες που μοιραστήκαμε, βλέπουμε ότι δεν ισχύει αυτό και ότι θα πρέπει να πέρνουμε φάρμακα για όλη μας την ζωή.
 
Για να σας πω την αλήθεια, ούτε και οι γονείς μου ήταν τότε ενημερωμένοι, είχαν μείνει και αυτοί στα 2-3 χρόνια και δεν έψαξαν τίποτα και με την σειρά μου ούτε και εγώ. Τα τελευταία χρόνια και με την ενθάρρυνση του άντρα μου, είπα να κάνω κάτι για αυτό, γιατί έχω παιδιά και πρέπει να τους εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί δεν πρόκειται να σταματήσω να πίνω φάρμακα και ότι αν το πάθουν τα ίδια κάποια στιγμή (ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ) θα ξέρουν πως να το αντιμετωπίσουν.
 
Πρέπει να ξέρετε πως όλοι οι νευρολόγοι που υπάρχουν, δεν σημαίνει ότι γνωρίζουν από Επιληψία. Πρέπει να έχουν κάνει εντριβή πάνω σε αυτό και να είναι ειδικοί "επιλεπτολόγοι".
 
Στις χώρες του εξωτερικού, τα πράγματα είναι πιο οργανωμένα, υπάρχουν Νοσοκομεία με ειδικά κέντρα για την Επιληψία. Στην Ελλαδίτσα μας, είναι πολύ λίγα έως και καθόλου αυτά τα Κέντρα. Το μόνο που ξέρω εγώ μέχρι στιγμής στην Αθήνα, είναι το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ"

8 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑ, ΕΚΑΝΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟΥ Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟ ΓΙΑΤΡΟ, ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΣΤΟΝ Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΔΗΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΊΧΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ ( ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 2 ΧΡΟΝΩΝ ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ DEPAKIN.
    Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 7,5 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΑΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΜΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ.
    Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ...
    ΑΛΛΑ ΑΠ΄ΌΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
    ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ ΑΜΑΛΙΑ15 Ιουνίου 2011 στις 8:57 μ.μ.

    Δυστυχώς δεν μπορώ να σας δώσω κάποια συμβουλή, παρά μόνο να μην το βάλετε κάτω και να ψάχνετε για γιατρούς που ειδικεύονται στην επιληψία και όχι απλούς νευρολόγους. Μέχρι στιγμής έχω μάθει για τρία επιληπτικά κέντρα..... 1.Στο Γεν. Κρατικό Γενηματα, 2.Στον Ευαγγελισμό και 3.Στο Ιασώ General

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν η γυναικα λαμβανει το depakine και θελει να μεινει εγκυος ->υπάρχει περίπτωση το παιδι να βγει απολυτα φυσιολογικο? τι ποσοστο περιπου μπορει να βγει φυσιολογικο και τι να εχει καποια επιπτωση στο έμβρυο? τι θα πρεπει να προσεξει? θελω με τον αντρα μου να κανουμε παιδι, αλλα φοβομαστε μηπως δε βγει φυσιολογικο. δεν εχω καποιον σταθερο νευρολογο που με παρακολουθει, δηλαδή πήγαινα σε μια συγκεκριμενη μου εγραφε τη συνταγη και εφευγα. ξη αληθεια ειναι οτι και γω δεν το πολυεψαξα τοσα χρονια δυστυχως. τωρα επειδη σκεφτομαστε για παιδι προσπαθουμε να βρουμε εναν που να ξερει και να ασχολειται και οχι μονο για να παιρνει τα χρηματα. δεν ξερουμε κανεναν. επιπλεον πρεπει να βρουμε και καποιον γυναικολογο που να γνωριζει απο επιληψια η μπορω να παραμεινω στον δικο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ ΑΜΑΛΙΑ7 Ιουλίου 2011 στις 11:09 π.μ.

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΑΝ ΘΕΣ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΝΕΥΡΟΛΟΓΟ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΥ ΜΕΙΩΣΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΗ ΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΜΟΥ. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ. ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΗΨΙΑ, ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΙΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ, ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για μενα το depakine δεν ειναι το καλυτερο φαρμακο.ειναι πολυ παλιο και εχει πολλες παρενεργιες.ειναι ναι μεν δοκιμασμενο αλλα εχουν βγει πλεον καινουργια φαρμακα πολυ καλυτερα.εγω το επαιρνα χρονια αλλα ποτε δεν ειχα φανταστει οτι διαφορα που μου συνεβαιναν ηταν απο το depakine,τωρα εχω αρχισει να το ελλατωνω σιγα-σιγα και παραλληλα παιρνω το topamac,που ειναι μακραν καλυτερο(τουλαχιστον για την δικη μου περιπτωση).παντως οσον αφορα την εγκυμονυση το depakine που το συζητησα με το γιατρο μου(ο οποιος απ'οτι ξερω εχει ειδικευτει στην επιληψια(στο ριο βρισκεται))δεν ειναι και απο τις καλυτερες επιλογες,μπορει να σου δημιουεγησει πολλα προβληματα.το καλυτερο παντως ειναι να βρειτε ενα πολυ καλο γιατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και εγώ είμαι σε παρόμοια κατάσταση. Παίρνω 19 χρόνια Depakine χωρίς να με παρακολουθεί κάποιος γιατρός πλέον, γιατι δεν έβγαζα άκρη και τώρα θέλω να κάνω παιδί.Έχω κλείσει ραντεβού με κάποιο γιατρό στο ειδικό ιατρείο επιληψίας στο αιγινήτειο γιατί σκέφτηκα ότι εκεί βλέπουν πολλές περιπτώσεις και θα ξέρουν. Ξέρει κάποιος να μου πεί αν είναι καλά εκεί. Η να μου προτείνετε κάπου αλλού σε κάποιο άλλο γιατρό να πάω που να το κατέχει το θέμα. Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα...τελικα ολοι τα ιδια λενε...κ εμενα οταν μου παρουσιαστικε στα 14 μου χρονια μου ειχαν πει οτι με μια θεραπεια 2-3 ετων θα περασει...τωρα ειμαι 32 ... Ειμαι τυχερη βεβαια αφου ολα αυτα τα χρονια ειχα 7 κρισεις.... Εκανα 2-3 χρονια θεραπεια με depakine κ μετα σταματουσα, μετα απο 1,5 χρονο που ημουν χωρις χαπια εκανα μια κριση και ετσι ξαναρχιζα θεραπεια...εχω αλλαξει πολλουσ γιατρους αλλα πραγματικα κανεις δεν ειναι ειδικευμενος στην επιληψια... τωρα ειμαι παντρεμενη και θελω να μεινω εγκυος αλλα φοβαμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή