Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Κατάθεση Προοσωπικών Βιωμάτων

Αυτό το blog λοιπόν, είπα να το ανεβάσω, μιας που από το 1994 που πρωτοεμφανίστηκε η επιληψία στη ζωή μου, έχω κάνει αμέτρητα χτυπήματα στο σώμα μου και άλλες τόσες μελανιές ..... σας παραθέτω κάποιες φωτογραφίες που άρχισα πρόσφατα να τραβάω, για να δείξω στον κόσμο τι γίνεται. Νομίζω πως στην Ελλάδα μας, δεν υπάρχει αρκετή γνώση πάνω σε αυτή την χρόνια πάθηση, καθώς επίσης υπάρχει και μία προκατάληψη. Αυτές οι φωτογραφίες είναι από πτώση μου στις 27/01/2011. Αυτό που με αγχώνει είναι όταν γυρίζω από τη δουλειά και πρέπει να μπω στην κουζίνα να μαγειρέψω, εκεί λοιπόν έχω κάνει τις περισσότερες πτώσεις μου. Τα τελευταία δύο χρόνια μάλιστα έχω ανοίξει και το κεφάλι μου δύο φορές, έπρεπε να κάνω και ράμματα. Τις περισσότερες φορές καταλαβαίνω ότι θα πάθω κρίση, αλλά με το άγχος να τα προλάβω όλα δεν κάθομαι σε μία καρέκλα, ένα καναπές .... με αποτέλεσμα την πτώση. Ο άντρας μου βάζει τις φωνές για το λόγω αυτό. Είναι λίγες οι φορές που θα κάτσω σε καρέκλα, καναπές ή κρεβάτι να ηρεμίσω ή έστω να περιμένω να περάσει η κρίση και μετά να σηκωθώ και να συνεχίσω τις δουλειές μου. Αυτό που έχω βρει να με ηρεμεί είναι να κάθομαι αγγαλιά με τα παιδιά μου ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου